Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Egy írásbeli kérdésre adott válaszban Semjén Zsolt közzétette, hogy közel 200 milliót költött a kormány az IMF-megállapodás "elmagyarázására".
Az októberi, két héten át tartó hirdetési kampányra a kormány 199 350 472 forintot költött. A kampány megtervezésére és végrehajtására az IMG Inter Media Group nyert megbízást, amely a megtervezésre közel 20 milliót kapott, médiaköltésre-felületvásárlásra pedig közel 60 milliót fordított - derült ki Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes Novák Előd (Jobbik) írásbeli kérdésére adott válaszából.
Bár az írásbeli válasz arra nem tért ki, hogy melyik cégtől vásárolt az I.M.G. hirdetetési felületet, azt lehet tudni, hogy a kampányban 1000 óriásplakátot, 500 db Citylightot, valamint a fővárosban 20 darab buszhátfalat és 80 darab ragasztott oszlopot használt.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.