szerző:
hvg.hu
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Egy írásbeli kérdésre adott válaszban Semjén Zsolt közzétette, hogy közel 200 milliót költött a kormány az IMF-megállapodás "elmagyarázására".

Az októberi, két héten át tartó hirdetési kampányra a kormány 199 350 472 forintot költött. A kampány megtervezésére és végrehajtására az IMG Inter Media Group nyert megbízást, amely a megtervezésre közel 20 milliót kapott, médiaköltésre-felületvásárlásra pedig közel 60 milliót fordított - derült ki Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes Novák Előd (Jobbik) írásbeli kérdésére adott válaszából.

Bár az írásbeli válasz arra nem tért ki, hogy melyik cégtől vásárolt az I.M.G. hirdetetési felületet, azt lehet tudni, hogy a kampányban 1000 óriásplakátot, 500 db Citylightot, valamint a fővárosban 20 darab buszhátfalat és 80 darab ragasztott oszlopot használt.

©

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
György herceg balettozni fog

György herceg balettozni fog

Az utastérben is új világ az elektromos Porsche Taycan

Az utastérben is új világ az elektromos Porsche Taycan

Ezek a legveszélyesebb munkahelyek ma Magyarországon

Ezek a legveszélyesebb munkahelyek ma Magyarországon

Újra Magyarországra jön Erdogan

Újra Magyarországra jön Erdogan

A Belvárosban elkezdték komolyan venni a kutyák kitiltását parkokból, játszóterekről

A Belvárosban elkezdték komolyan venni a kutyák kitiltását parkokból, játszóterekről

A polgármesternek nem tetszett az időutazós színdarab, nem mehetett le a szombathelyi karnevál megnyitóján

A polgármesternek nem tetszett az időutazós színdarab, nem mehetett le a szombathelyi karnevál megnyitóján