Kiderült, mennyibe került a kormány IMF-et lejárató kampánya

Egy írásbeli kérdésre adott válaszban Semjén Zsolt közzétette, hogy közel 200 milliót költött a kormány az IMF-megállapodás "elmagyarázására".

  • hvg.hu hvg.hu
Kiderült, mennyibe került a kormány IMF-et lejárató kampánya

Az októberi, két héten át tartó hirdetési kampányra a kormány 199 350 472 forintot költött. A kampány megtervezésére és végrehajtására az IMG Inter Media Group nyert megbízást, amely a megtervezésre közel 20 milliót kapott, médiaköltésre-felületvásárlásra pedig közel 60 milliót fordított - derült ki Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes Novák Előd (Jobbik) írásbeli kérdésére adott válaszából.

Bár az írásbeli válasz arra nem tért ki, hogy melyik cégtől vásárolt az I.M.G. hirdetetési felületet, azt lehet tudni, hogy a kampányban 1000 óriásplakátot, 500 db Citylightot, valamint a fővárosban 20 darab buszhátfalat és 80 darab ragasztott oszlopot használt.

Fazekas István
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

A két évvel ezelőttinél is durvább aszály néz ki idén, az őszi vetés hamarabb ért be, a tavaszi kultúrák „nagyon rossz állapotban vannak”, ha nem jön eső, nagy terméskiesések lehetnek a kukoricában. A kormány most leginkább az öntözéssel kampányol az aszály ellen, kár, hogy ez a hazai termőterületek alig több mint 2 százalékán érhető el.