Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Meghosszabbították a határidőt, így február 22-ig lehet pályázni dohánytermékek kiskereskedelmi jogosultságára a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt-nél.
Az állami vagyonnal való gazdálkodás szabályozásáért felelős miniszter kiegészítette és módosította a dohánytermék-kiskereskedelmi jogosultság átengedésére kiírt nyilvános koncessziós pályázati kiírást. „Ennek oka a dohányboltokban árusítható termékek körét és a dohányboltok legkorábbi megnyitási lehetőségét érintő jogszabályi módosítások lehetősége” – írják a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. közleményében.
A trafikpályázatokat február 22-ig lehet benyújtani, a beérkezésnél a postára adás postai bélyegzővel igazolt napját veszik figyelembe.
Engedélyezik alternatív üzleti pályázatok leadását is az eredetiek mellé: előbbiekben már figyelembe vehetik a pályázók azt is, hogy bővülhet majd a dohányüzletekben árusítható termékek köre.
Egy új javaslat szerint szeszes italt, energiaitalt, kávét, ásványvizet, üdítőitalt, valamint újságot is árulhatnának, és akár már májusban megkezdhetnék az árusítást a nemzeti dohányboltok – így módosítaná a kormány a fiatalkorúak dohányzásának visszaszorításáról és a dohánytermékek kiskereskedelméről szóló törvényt.
Az előterjesztés pontosítja a dohányboltban folytatható kereskedelmi tevékenységre vonatkozó bejelentési szabályokat is, a tervezet az Országgyűlés honlapján elérhető.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.