Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Budapestről eddig hiányzó, heti 2-3-4 járatot magába foglaló, kisebb utasforgalmú útvonalakat üzemeltető légitársaságoknak ajánl kedvezményeket a Budapest Airport, az egyik ilyen járat Valenciába indulhat. A BA a budapesti légikonferencián 45 légitársasággal tárgyal a Világgazdaság szerint.
Hétfőn adott ki közleményt a Budapest Airport arról, hogy új járatnyitási kedvezményt vezetne be a kisebb forgalmú útvonalakra. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető társaság hétfőn a budapesti Routes Europe légiközlekedési tanácskozása kapcsán közölték, hogy ha a következő napokban megkapják a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) Légügyi Hivatalának jóváhagyását, akár már június 1-jétől is bevezethetik a kisebb forgalmú útvonalakra vonatkozó új járatnyitási kedvezményt.
Olyan, Budapestről hiányzó útvonalakon kívánnak 50 százalékos díjkedvezményt adni a légitársaságoknak, ahol kisebb az utasforgalom, és ahol így elég csak heti két, három vagy négy napon üzemeltetni a járatot. Eddig a légitársaságok egyedül viselték a járatnyitással együtt járó üzleti kockázatot, most a kedvezmény bevezetésével szeretnék ezt a kockázatot megosztani a repülőtér és a légitársaságok között.
A Világgazdaság keddi száma szerint Kam Jandu, a BA légiközlekedési igazgatója azt mondta, hogy ilyen ajánlatot szeretnének tenni az Iberia légitársaságnak a valenciai járatra vonatkozóan. A lap megjegyzi, hogy a vasárnaptól keddig tartó 8. Routes Europe konferencián a Budapest Airport 45 légitársasággal tárgyal.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.