Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Miközben a légiirányítók munkabeszüntetése után fokozatosan helyreállt csütörtökön Franciaországban a rend repülőtereken, a vasúti közlekedésben mutatkoztak fennakadások: a vonatoknak átlagosan csak 40 százaléka közlekedik a vasutasok 36 órás sztrájkja miatt.
A francia állami vasúttársaság (SNCF) azt közölte, hogy az előzetes bejelentésnek megfelelően alakul a csütörtöki vasúti közlekedés, a sztrájkban nagyon sok vasutas vesz részt, ezért azt tanácsolják, hogy aki teheti, halassza el csütörtökre tervezett útját. A sztrájk szerda este 7 órakor kezdődött és péntek reggel 8 óráig tart.
A belföldi vonatoknak negyven százaléka közlekedik csütörtökön, a Párizst Londonnal összekötő Eurostar, a Brüsszelbe és Amszterdamba közlekedő Thalys és a Németországba induló Alléo járatai menetrendszerűen indulnak, Svájcba viszont minden második, Olaszországba pedig minden harmadik vonat indul csak el.
A vasutasok az ellen tiltakoznak, hogy a kormány a jelenleg egységes, de eladósodott vasúttársaságot három különböző, a szolgáltatástól függően ipari, illetve kereskedelmi céggé kívánja felosztani, amely a dolgozók szerint a vasúti rendszer széteséséhez vezethet. A tervezet jövő ősszel kerül a parlament elé.
Gilbert Garrel, a vasutasok legjelentősebb szakszervezetének, a CGT cheminots-nak a főtitkára szerint "reformra szükség van", de a kormány tervei "inkább Brüsszel liberális követeléseit szolgálják ki". Guillaume Pepy, az SNCF elnöke szerint a tervezett reform nélkül "a vasúttársaság a falnak rohan".
A szakszervezetek a munkahelyek megszüntetése miatt is tiltakoznak. Garrel szerint az SNCF öt év alatt 10 ezer vasutast bocsátott el. "Guillaume Pepy azt mondta, hogy stabilizálni fogja a létszámot, ehhez képest még idén is 2 ezer munkahely szűnik meg" - hangsúlyozta a szakszervezi vezető, aki azt is kifogásolja, hogy a pénteken kezdődő bértárgyalások előtt a vezetőség már jelezte: befagyasztják a béreket. Az SNCF mintegy 150 ezer embernek ad munkát Franciaországban, ahol naponta 15 ezer vonat közlekedik.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Napi luxi.
A Krímben hajtottak végre akciót az ukrán szolgálatok.