Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Budapest Airport bízik a légi teheráru szállítás jövőjében és mindent megtesz azért, hogy Budapest Közép-Európa egyik cargo-központjává fejlődhessen - közölte a Budapest Airport hétfőn.
A cég közleményében rámutatott arra, hogy a Malév 2012-es csődje miatt kénytelen volt két évre befagyasztani a tervezett Cargo City megépítését a 2. terminál mellett, ugyanakkor azt várja, hogy a gazdaság fellendülésével párhuzamosan tovább nő az igény a légi teheráru szállításra.
Christa Soltau, a cég cargo üzletágának vezetéséért felelős szakembere a közleményben kiemelte: a repülőtéren akár évtizedekre fedezni tudják a cargo raktárak területi igényeit, ráadásul Budapestről nem kevesebb, mint 20 európai ország érhető el a gazdaságos, 1000 kilométeres teherautó szállítási távolságon belül.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető társaság közleményében kiemelte, hogy a Budapest Airport a közúti szállítmányozásai partnerekkel közösen részt vett a müncheni "Transport and Logistics" kiállításon, ahol 63 ország 2013 kiállítója vett részt a logisztika és a szállítmányozás területéről.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.