Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az Európai Unió és a központi költségvetés mintegy 13,6 milliárd forintos támogatásával 2013 őszén megkezdődik a Kecskemétet északról elkerülő út építése – közölte Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NFI) Zrt. kommunikációs vezetője kedden Kecskeméten, sajtótájékoztatón.
A 10,3 kilométer hosszú, kétszer egysávos elkerülő úton 7 csomópont épül, 3 felüljáró, 2 aluljáró és egy vadfelüljáró – ismertette a kommunikációs vezető.
Loppert Dániel hozzátette: a beruházás során kiemelt figyelmet fordítanak a környezetvédelemre, vadvédő kerítést, zajvédő falat létesítenek, 125 ezer fát ültetnek.
Zombor Gábor, Kecskemét polgármestere szerint a város legfontosabb közlekedési fejlesztése indul, mert az elkerülő megépítésével teljessé válik a Kecskemét körüli körgyűrű, valamint a 44-es út óriási forgalma teljesen elkerüli a várost.
Zombor Gábor kiemelte: a városnak nem kellett önerőt biztosítani a beruházáshoz, amelynek 85 százalékát az Európai Unió, 15 százalékát a központi költségvetés biztosítja.
Az útnak 2015 nyarára kell elkészülnie. A nyertes kivitelező a Duna Aszfalt Kft.
Loppert Dániel a Kecskemétet érintő közlekedési beruházásokról elmondta: 32 milliárd forint összegben vannak előkészítve útépítések.
Az Európai Unió még futó költségvetési ciklusában megkezdődhet az 54-es főút M5-ös autópályát az 5-ös számú főúttal összekötő szakaszának négysávúra szélesítése.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.