Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
654 busz legyártására és forgalomba állítására kapott megrendelést a NABI. A több évre elegendő gyártási megrendelés azonban már nem itthon "ketyeg" – a cég két, Budapesten és Kaposváron működő gyáregységét nemrég bezárta.
Amerikai méretekben mérve is komoly méretű megrendelést adott a Washington Metropolitan Area Transit Authority a magyar gyökerekkel rendelkező cégnek, mert a 654 buszból 85 darab dízel-elektromos, 498 dízel-elektromos vagy CNG-üzemű, szóló busz, 71 pedig dízel-elektromos csuklós lesz – írta az Indóház Online.
A NABI, amely magyar gyökerei ellenére, már évek óta amerikai tulajdonban volt, nemrég a kanadai New Flyerhez került. Az új cégvezetés a két magyarországi gyáregység fenntartását (megrendelések és kedvezőbb termelési kilátások hiányában) nem tartotta indokoltnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.