Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A jövő év első negyedévében vezeti be a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a jegyek és bérletek biztonsági hőpapírra való nyomtatását, ekkortól a bérletpénztárak és az új jegykiadó automaták is ebben a formátumban adnak ki ilyen termékeket - közölte a BKK csütörtökön.
A kezdeti időszakban emiatt az szokásosnál tovább tarthat az ügyintézés. Ezt az utasok bevezetés előtti részletes tájékoztatásával és a többablakos, de egysoros sorban állási rendszer bevezetésével akarják csökkenteni - tudatták.
A BKK számításai szerint a helyben nyomtatás bevezetésével gyakorlatilag megszűnik az év végi selejtezés, amivel a BKK évente csaknem 50 millió forintot takaríthat meg. Hozzátették, hogy az elektronikus jegyrendszer bevezetéséig a hamisítások visszaszorításával további többletbevételhez juthatnak. A hőpapíros rendszer bevezetésének költsége pedig néhány hónapon belül megtérül.
A Fővárosi Közgyűlés csütörtöki ülésén fogadta el a hőpapírra való helyszíni nyomtatásról is szóló előterjesztést. Emiatt jelentősen változik az értékesítés folyamata. A bérleteken az igazolvány számát, valamint a Budapest-hetijegyen a nevet a tulajdonos helyett a pénztáros tünteti fel a vásárláskor.
A környéki bérleteken a település, a HÉV-bérleteken a megállók nevét pedig bélyegzés helyett nyomtatással rögzíti majd a pénztáros. Az átszállójegy két jegyszelvény, a tízdarabos gyűjtőjegy pedig tíz önálló jegyszelvény és egy bizonylat lesz.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.