Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Hungária körúton az Árpád híd felé az utóbbi hetekben egyre nagyobb reggeli – és esti – közlekedési dugók alakultak ki "úttest-rehabilitációs" munkák miatt. Az utóbbi napokban azonban még nagyobb lett a torlódás – az iho.hu alaposan körbejárta, miért.
Ha nem érti a reggeli dugót a Kikánál, itt a magyarázat! Meg az információ, hogy szombattól mindez általánossá válhat, mert kezdődnek az 1-es villamospálya komplex felújítási munkálatai a Lehel utcától a Bécsi út felé haladva.
Az Indóház online portál szakmai alapossággal végigvette, hogyan alakult ki az egykor magasvasúti elképzelésből az évtizedek alatt a mai 1-es villamos nyomvonala, és hogyan lehet majd a 40 milliárd forintot meghaladó – több mint 90 százalékos uniós támogatással megvalósuló – modernizációs, fejlesztési projekt végén végre a fővárosban valóban gyors az 1-es gyorsvillamos.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.