Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az autópályák, autóutak és főutak használatáért fizetendő használatarányos útdíj beszedése az Állami Autópályakezelő Zrt. (ÁAK) feladata lesz.
A közútkezelői és -üzemeltetési feladatokat a jövőben egységesen a Magyar Közút Nonprofit Zrt. látja el, míg az autópályák, autóutak és főutak használatáért fizetendő használatarányos útdíj beszedése az Állami Autópályakezelő Zrt. (ÁAK) feladata lesz - ismertette az erről szóló előterjesztést kedden a parlamentben a fejlesztési tárca államtitkára.
Fónagy János expozéjában közölte: a közútkezelési feladatok egységes szervezetbe vonása által az ÁAK tizenhat, míg a közútkezelő hetvenhét üzemmérnökségéből összesen tizenkettő válik megszüntethetővé, amely évente mintegy félmilliárd forintos költségcsökkenést eredményezhet.
Hozzátette: további három, a fejlesztések miatt felmerülő mérnökséget nem kell létrehozni, annak feladatait ugyanis a meglévők is el tudják majd látni.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.