Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Business Insider idén is összeállította a szerintük legszexibb reklámigazgatók 50-es listáját. A kritériumok között szerepelt a külalak, a kor, a hatalom és a reputáció.
A Business Insider idén is összeállította a szerintük legszexibb reklámigazgatók 50-es listáját. A kritériumok között szerepelt a külalak, a kor, a hatalom és a reputáció.
A listán (fotók) megtalálható például a McCann globális növekedést felelős vezetője, Lotta Malm-Hallqvist, a McKinney globális kreatívigazgatója, Liz Paradise, vagy Candace Matthews, az Amway fő marketingese.
Az első ötbe Andres Robertson, a BBDO vezetője, Amy Stanchak, az MDC Partners vezérigazgató-helyettese, Karl Kongham, a JWT Bangkok business igazgatója, Maureen Sullivan, az AOL Lifestyle Brands szekciójának vezérigazgató-helyettese és Shahir Zag, a Young & Rubicam Közel-Keletért és Észak-Afrikáért felelős kreatív igazgatója fért be.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.