Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Növelte eladásait a Renault, a francia autógyártó 2013-ban világszerte 3,1 százalékkal több személygépkocsit és kisteherautót adott el, mint 2012-ben. Az eladott járművek száma összesen 2,628 millió volt.
A cég eladásai Európában 2,4 százalékkal növekedtek egy év alatt, ezzel a Renault 0,4 százalékponttal 9,5 százalékra növelte részesedését az európai piacon. Az európai növekedés jelentős siker abból a szempontból, hogy a rivális Peugeot veszített piaci részesedéséből.
Az európai autópiac összességében egy év alatt 1,7 százalékkal zsugorodott, mert a fogyasztók a gazdaság helyzetének bizonytalansága miatt 2013-ban részben elhalasztották autóvásárlásaikat.
A Renault autóeladásainak nagyjából fele származik Európából, fele pedig a világ többi országából. A cég 2014-ben 1 százalékos növekedést vár az európai autópiactól, és 2 százalékos növekedést a világpiactól. Az eladott autók száma alapján a Renault Európa harmadik legnagyobb autógyártója. A cég 2013-as jó teljesítményét segítette, hogy az utolsó negyedévben 13 százalékkal tudta növelni eladásait 2012 utolsó negyedévéhez képest.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Véres és egyéb testnedvektől iszamós romokon kell a jobboldalnak újjáépítenie magát, amihez sok kitartást és erőt kívánok.
A miniszterelnök politikai igazgatója szerint a Fideszt segíti, ha a liberális celebek ellenük kampányolnak.