Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nőtt a német kiskereskedelmi forgalom az idén januárban, reálértéken számolva 2,5 százalékkal emelkedtek az eladások decemberhez képest, amikor még 2,1 százalékos visszaesést mértek - tette közzé legfrissebb adatait a német szövetségi statisztikai hivatal.
A hivatal szerint éves bázisú alapon, szintén reálértékén, januárban 0,9 százalékos növekedés volt az eladásokban, ami jelentősen kedvezőbb, mint az előtte decemberben mért 1,5 százalékos éves csökkenés.
Nominális értéken számolva 2014 januárjában 2,5 százalékos havi és 2 százalékos éves növekedést értek el a kiskereskedelmi eladások. 2013 decemberében a nominális havi adat 2 százalékos, az éves változás 0,6 százalékos csökkenést mutatott.
Januárban reálértéken, havi szinten az élelmiszerek, italok és dohánytermékek értékesítései 0,8 százalékkal nőttek, a ruházati cikkek és bőrtermékek érétkesítése 4,1 százalékkal, a kozmetikai és egészségügyi termékeké 3,7 százalékkal emelkedett.
Ezzel ellentétben a lakberendezések és háztartási gépek kereskedelme, és az egyéb kategóriába sorolt kiskereskedelmi termékek (például könyvek, ékszerek) eladásai 2 százalékkal csökkentek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.