Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Prague Post angol nyelvű cseh lap terjedelmes interjút közölt Somlyai Zoltánnal, aki 2013 júliusától vezeti az ötcsillagos Kempinski Hotel Hybernskát. Somlyai 1983-ban kezdte a szakmát, londinerként indult egy budapesti szállóból.
Terjedelmes interjút közölt a Prague Post angol nyelvű cseh lap Somlyai Zoltánnal, aki 2013 júliusától vezeti az ötcsillagos Kempinski Hotel Hybernskát. Somlyai több mint három évtizede kezdte a szakmát – londinerként.
Somlyai az interjúban beszél arról, hogy milyen volt a szocialista Magyarországon elkezdeni a szakmát, és hogy mi vonzotta őt a vendéglátás területére (szeret az emberekkel kommunikálni, úgy gondolja, empátiával bír, és szereti kiszolgálni is az embereket).
A szállodaigazgató ezek után arról is beszél az interjúban, hogy könnyű Budapest és Prága között mozogni, 530 kilométer nem távolság. A két főváros szállodapiaca közötti különbségekről elmondta, hogy bár Prága komolyan megérezte az utóbbi évek válságát, jobb áron lehet 5 csillagos szobákat eladni, mint Budapesten (170-180 euró vs. 110-115 euró).
Szerinte a fapados légitársaságok miatt változott meg komolyan a költési szint, mivel sokan nem úgy érkeznek Prágába, hogy ott sok pénzt szeretnének hagyni, a válság miatt is fogják az emberek a pénzt.
A szállodaigazgató 1983 és 1992 között a Danubius Hotel Flamencóban dolgozott, londinerként kezdte, majd 1992-ben került az akkor megnyílt Kempinski Hotel Corvinus Budapestbe, ahol front office menedzserként indult. 2010 és 2013 között a hotel ügyvezető igazgatója volt, innen került a prágai szálloda élére.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.