Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A kormány nem szeretné, hogy a krími válság befolyásolja a paksi bővítést – mondta Orbán Viktor a Világgazdaságnak. Szerinte a szélesebb körű gazdasági szankciók bevezetése Magyarországnak nem érdeke.
Az EU és Oroszország viszonyának fagyossá válása eddig még nem befolyásolta a magyar-orosz viszonyt, és szeretnénk, ha így is maradna – mondta Orbán Viktor a VG-nek.
"Az unió úgy döntött, hogy háromsávos szankciórendszert alkalmaz. Most a másodikban vagyunk, ez a politikai kapcsolatok befagyasztásával jár és bizonyos személyek nemkívánatossá nyilvánításával. A harmadik sávban vannak a gazdasági szankciók, ezt szerencsés lenne elkerülni, ugyanis Európának ez nem érdeke, Magyarországnak meg különösen nem" – közölte a kormányfő.
Szerinte Magyarországnak az az érdeke, hogy onnan tudjon gázt beszerezni, ahonnan akar, eddig viszont csak orosz gázt tudtunk beszerezni, még akkor is, ha Ausztria felől érkezett a vezetéken.
"Csütörtök délutántól már más a helyzet, mert a szlovák csőhálózathoz is csatlakozott Magyarország, így a cseh hálózat révén észak-európai gázhoz is hozzájuthatunk. Az ország történetében most először áll elő olyan helyzet, ami lehetővé teszi, hogy ha gazdasági megfontolásból vagy más ok miatt nem orosz gázt akarunk vásárolni, ezt megtehetjük" – mondta Orbán.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.