Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Tavalyhoz képest közel 20 százalékkal több tavaszi szezonális édességet gyártottak Diósgyőrben.
Több mint 1800 tonna húsvéti csokoládét gyártottak az idei szezonra a piacvezető Nestlé diósgyőri üzemében, melynek közel 90 százalékát exportra termelte a cég. 2014 tavaszán több mint 20 országba jut el a Magyarországon készült idényjellegű édesség, a különlegesebb formájú figurákat még mindig kézzel csomagolják.
A Diósgyőrben készült csoki-nyuszik, tojások, csibék, katicák és társaik a hazai boltok polcai mellett Chilétől Kanadáig, Új-Zélandtól Máltáig négy kontinens több mint húsz országában vannak jelen. Külföldön mennyiségileg a tejcsoki csibe és a fehércsokoládé nyuszi fogy a legjobban, főként Nagy-Britanniában. A németek a mentolos étcsokoládés, illetve gabonapehellyel dúsított tejcsokoládés édességet kedvelik.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.