Jól indulhatott az év az RTL Klubnak és a TV2-nek is

A szakértői várakozásoknak megfelelően megugrott a televíziós reklámköltés az első negyedévben - írta a Napi Gazdaság.

  • MTI MTI
Jól indulhatott az év az RTL Klubnak és a TV2-nek is

A televíziós reklámköltés az első negyedévben listaáron elérte a 128,6 milliárd forintot (a valós költés ennél alacsonyabb, és az csak 2015-ben derül ki, mennyi) - írta a Napi Gazdaság szerdai számában a Nielsen Közönségmérés Kft. adatait ismertetve. 

A lap szerint a reklámköltés jól mutatja, hogy a televíziós piac magához téréséről lehet beszélni, hiszen 2008-ban 81,9 milliárd forintot költöttek a hirdetők televíziós reklámra az első negyedévben, míg 2012-ben már 112 milliárd, tavaly pedig 116,3 milliárd forintot.

Megjegyezték azt is, hogy az idén a március hozott kiemelkedő eredményt, csak ebben a hónapban 63 milliárd forint értékű reklámot vettek a reklámozók, míg egy évvel korábban ez az érték alig 58 milliárd forint volt.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek