Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A szakértői várakozásoknak megfelelően megugrott a televíziós reklámköltés az első negyedévben - írta a Napi Gazdaság.
A televíziós reklámköltés az első negyedévben listaáron elérte a 128,6 milliárd forintot (a valós költés ennél alacsonyabb, és az csak 2015-ben derül ki, mennyi) - írta a Napi Gazdaság szerdai számában a Nielsen Közönségmérés Kft. adatait ismertetve.
A lap szerint a reklámköltés jól mutatja, hogy a televíziós piac magához téréséről lehet beszélni, hiszen 2008-ban 81,9 milliárd forintot költöttek a hirdetők televíziós reklámra az első negyedévben, míg 2012-ben már 112 milliárd, tavaly pedig 116,3 milliárd forintot.
Megjegyezték azt is, hogy az idén a március hozott kiemelkedő eredményt, csak ebben a hónapban 63 milliárd forint értékű reklámot vettek a reklámozók, míg egy évvel korábban ez az érték alig 58 milliárd forint volt.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Öt évtizede Steven Spielberg A cápával megteremtette, két évre rá barátja, George Lucas a Csillagok háborújával megerősítette a nyári bombasiker intézményét. A vakáció idején korábban olyan filmeket mutattak be, amelyektől nem vártak kirobbanó eredményt.
A napokban az orosz közlekedési miniszter is így járt, majd néhány órával később holtan találták meg az autójában.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?