Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Még zajlik a Nemzeti Vasúti Pályaműködtető Zrt. kialakítása; létrejötte után a MÁV-csoporton belül, százszázalékos állami felügyelet alatt működne - írta szombati számában a Magyar Hírlap.
A vasúti pályahálózatot fenntartó céget a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő alapította, de a MÁV tulajdonába kerülne. Dávid Ilona, a MÁV elnök-vezérigazgatója a Magyar Hírlapnak elmondta, hogy az új társaság venné át a pályafenntartáshoz szükséges ingatlanvagyont, és oda kerülnének a munkavállalók is.
Az Európai Unió kifogást emelt az ellen, hogy a vasúti holding része legyen a pályaműködtető cég, de ezt az elképzelést Magyarország mellett parlamenti képviselőin és vasútvállalati vezetőin keresztül Ausztria és Németország is támogatta. Ungvári Csaba, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatója a lapnak azt mondta: a tízéves stratégiában szerepel új vontatójárművek beszerzése, de jelenleg a személykocsipark megújítása az elsődleges. A program zászlóshajója a saját fejlesztésű, új InterCity-kocsi, forgalomba helyezésének hatósági engedélyeztetése jelenleg zajlik.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?