Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az Atlantic érdekes összeállítást közölt, melyben kifejtik, hogy melyek is a valós okai annak, hogy az amerikai fiatalok nem találnak munkát.
Három oka van annak, hogy az amerikai fiatalok nem találnak munkát – írja az Atlantic. Először is, nagyon sokan tanulnak: míg a 40-es években az amerikaiak 76 százalékának volt alacsonyabb végzettsége a középiskolainál, addig ez az arány mára 12 százalékra csökkent, vagyis rengetegen befejezik a középfokú tanulmányaikat. Alapfokú diplomával pedig már a népesség 32 százaléka rendelkezik az USA-ban.
A második ok, ami miatt nem találnak munkát az amerikai fiatalok, az az, hogy ők fiatalok. A fiatalok magasabb munkanélküliségi mutatókkal rendelkeznek, ám ez évtizedek óta így van. A helyzetük mindaddig rosszabb, amíg nem szerzik meg diplomájukat, utána már beilleszkednek a munkaerőpiacra.
A harmadik oka pedig az, hogy a fiatal munkavállalók ugyanazzal szembesülnek, amivel minden munkavállaló a válság után és a lassú gazdasági kilábalás idején: nehéz munkát találni ilyen időkben. A helyzet ugyanakkor az, hogy a 24 éven aluliak munkanélküliségi rátája nem rugaszkodott el a történelmi trendektől, ám azok pozíciója, akik nem jártak egyetemre, már lényegesen rosszabbul alakul, mint a felsőfokú végzettséggel rendelkezőké.
A lap szerint a kérdés igazából nem az, hogy találnak-e a fiatalok maguknak munkát, hanem az, hogy milyen minőségű állást tudnak elfoglalni. A lap megjegyzi, hogy különösen a 2001-es gazdasági válság óta a felsőfokú végzettséggel rendelkezők kevésbé tudnak végzettségüknek megfelelő munkát találni, ezek az állások ugyanakkor alacsonyabb fizetéssel is járnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.