Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egyre több légitársaság döntött úgy, hogy elkerülik a jövőben a kelet-ukrajnai légteret, miután rakétával lőttek le egy maláj gépet a térségben. Így döntött a Wizz Air is.
A maláj gép katasztrófája után úgy döntött az Air France, hogy elkerüli a kelet-ukrajnai légteret. Ugyanezt jelentette be az orosz Transaero, az Aeroflot, a British Airways és a Turkish Airlines, majd a Wizz Air is.
Csütörtök délután lezuhant a Malaysia Airlines egyik repülőgépe Ukrajnában, a Donyeck melletti, szakadárok által ellenőrzött területen. A fedélzeten életét veszíthette 280 utas, és a 15 fős legénység is.
A hírek szerint egy BUK rakétával lőtték le a gépet, az egyelőre nem tisztázott, hogy ki lőhetett. Az ukrán belügyminiszter szerint a szeparatisták, akik viszont tagadták azt, hogy bármi közük lenne a katasztrófához.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.