Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Rekordáron, 17,77 millió (4,3 milliárd forint) dollárért kelt el egy bíborrózsaszín 8,41 karátos tökéletes tisztaságú gyémánt a Sotheby's aukciósház hongkongi drágakő- és jádekőárverésén kedd este.
A fancy vivid pink (élénk fantázia rózsaszín) és internally flawless (belül tökéletes) kategóriájú kicsiny, körte alakú gyémánt értékét 12-14 millió dollárra becsülték a szakértők. A drágakőért élénk licitálás folyt - olvasható az aukciósház közleményében.
Ebben a kategóriában a korábbi rekordot egy ötkarátos gyémánt eladási ára állította fel, amely 10,7 millió dollárért kelt el 2009-ben Hongkongban. A fancy vivid pink, internally flawless kategória a legintenzívebb színű és tökéletesen tisztaságú gyémántot takarja. A rózsaszín gyémántnak öt színárnyalata van.
A valaha árverésre bocsátott legértékesebb gyémánt, egy színét, tisztaságát és súlyát tekintve egyaránt páratlan rózsaszín drágakő, a Pink Star 83 millió dolláros áron (18,43 milliárd forintos összegért) kelt el a Sotheby's aukciósház genfi árverésén 2013 novemberében.
A keddi hongkongi árverésen egy zafírkő is rekordáron - karátonként 236 ezer dollárért cserélt gazdát. A 17,16 karátos kasmír zafír gyémántgyűrű 4,06 millió dollárért kelt el.
A Sotheby's hongkongi drágakőárverésének az összbevétele 75 millió dollárra rúg.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.