Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Januártól októberig 123,8 milliárd forint e-útdíjat fizettek be a fuvarozók, éves szinten 150 milliárdot várnak – közötle a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.
Január 1-jétől október 5-én éjfélig 123,8 milliárd forint elektronikus útdíj folyt be – írja a Napi Gazdaság a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. adataira hivatkozva.
A NÚSZ szerint a bevételek a terveknek megfelelően alakulnak. A fuvarozók eddig csaknem 124 milliárd forint útdíjat fizettek. A kormány a rendszer tavalyi bevezetésekor azzal számolt, hogy éves szinten 150 milliárd forint bevétel érkezik elektronikus útdíjból.
A külföldi teherforgalomból származó útdíj túlnyomó része továbbra is Romániából származik, de jelentős a lengyel, szlovák és bolgár járművekre fizetett útdíj is.
A rendszerbe eddig 41 ezer ügyfél közel 147 ezer gépjárművet regisztrált, ezeknek több mint a fele már fedélzeti eszközzel (OBU) végzi a bevallást. A hazai járművek 92 százaléka, a külföldiek 26 százaléka használ OBU-t – ismerteti hétfői cikkében az újság.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.