Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Ha valóban komolyan veszi az Európai Bizottság a szakmai civilek levelét, nagy bajba kerülhet az éppen motorháború küszöbén álló Formula-1. Az "Ön dönt: iszik vagy vezet" filozófiáját kérték számon az 500 millió néző előtt zajló száguldó cirkuszon.
Az Európai Unióban megerősödtek azok a hangok, melyek szerint az autóversenyzés és az alkohol nem helyes képzettársítás, ezért be kellene tiltani az italreklámokat a sportban. A Eurocare (European Alcohol Policy Alliance), mely 57 közegészségügyi szervet tömörít, összesen 25 országban, nyílt levelében azonnali, gyors intézkedést kér Jean Todtól, a FIA francia elnökétől.
Mariann Skar, a Eurocare főtitkára azzal érvelt, hogy az ittas vezetés kérdésének fontossága nem engedheti meg, hogy az olyan népszerű versenyszéria, mint a Forma-1 vegyes üzeneteket és képzettársításokat népszerűsítsen a vezetés és az alkohol összekapcsolásával. A szervezet "mélységesen aggódik" a sportágban alkalmazott marketinggyakorlat miatt, és sürgős változást szeretnének. Annál is inkább, mivel az F1 már eddig is megszegett számos EU-irányelvet. A Eurocare jelezte: megpróbálja meggyőzni az új Európai Bizottságot, hogy az alkohol reklámozását tiltsa be a sportban.
A The Telegraph által tálalt sztori kínos kérdéseket feszeget, hiszen komoly válságba került F1-ben a Johnnie Walker a McLarennek például évi 15 millió fontot fizet, a Martini 10 millió eurónál is többet a Williams istállónak, és állítólag 5 milliónál többet ad a Smirnoff a Force Indiára kerülő matricáiért. Vagyis: azért, hogy a sportágat és a márkás italbrandet összekapcsolják.
A FIA egyelőre nem reagált, az ugyanakkor kiderült, hogy a Todtnak írt ultimátumból másolatot kapott Bernie Ecclestone, valamint az Egészségügyi Világszervezet tisztviselői és a több, különböző európai biztos is.
A lépés kísértetiesen emlékeztet arra, a 2000-es évek elején lezajlott pénzügyi szélviharra, melynek végén a dohányreklámokat tiltották ki/le az autósport királykategóriájából. Mint emlékezetes, a Rothmans, a Camel, a Marlboro, a West távozása súlyos anyagi érvágást jelentett az F1-nek, és évekbe telt, míg a csapatok megfelelő utánpótlást tudtak szerezni.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral. A fejlesztők most is abban reménykedtek, hogy az állam kisegíti őket, Peking azonban csalódást keltett. A kínaiak igazi problémáját azonban semmilyen tőkeinjekció nem tudná megoldani.
A pár egy podcastben reagált a pletykára, mondván, most legalább egy helyen vannak, mert ha nem, mindenki azonnal a válásukról kérdez.