Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A január 1-től bevezetett új útdíjfizetési rendszerben egyszerű főutat is fizetőssé tettek, és módosulhat a ferihegyi reptérre vezető út díjkötelezettsége is, hiszen azt egy 200 méteres szakasz miatt tették fizetőssé – írja a Népszabadság hétfői lapszáma.
Az új útdíjrendszer bevezetésekor fizetőssé tették az M3-as autópályát és Miskolcot összekötő M30-as út elkerülő szakaszát, miközben az M30-asnak ezt az utolsó szakaszát hivatalosan főútként helyezték üzembe, így annak, aki csak ezért a szakaszért vett megyei autópálya-bérletet, visszaadják annak árát február végéig. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató arra hivatkozik, hogy honlapjukon valóban rosszul volt jelölve az útszakasz, azonban az országos térképen az jól szerepelt, és a hibát már kijavították.
A NÚSZ szerint nincs ehhez hasonló hiba a térképeken, de január végéig a jogalkotóval együtt gyűjtik az észrevételeket, tapasztalatokat, amelyek alapján az illetékes minisztérium meg tudja tenni a szükséges lépéseket. A gazdasági minisztérium már közölte, hogy január végén felülvizsgálhatják a díjkötelessé tett szakaszokat.
A Népszabadság hétfői száma szerint a felülvizsgálandó útszakaszok közé tartozhat majd a Liszt Ferenc repülőtérre vezető gyorsforgalmi út is, hiszen ott egy 200 méteres szakasz vált fizetőssé, és ezzel díjkötelessé tették a repülőtérhez jutást is.
A lap szerint Hende Csaba honvédelmi miniszter is sikerrel lobbizhat a választókörzetéhez tartozó 86-os út fizetőssé tétele ellen.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.