Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Még nincs döntés a díjköteles szakaszok körének esetleges változtatásáról, arról a kormány dönthet a próbaüzem után - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM).
Az éles működés elejétől folyamatosan figyelemmel kísérik a tapasztalatokat, a tanulságok és felhasználói észrevételek értékelését a lehető legrövidebb időn belül elvégzik, és javaslatot tesznek a kormánynak a felmerült problémák kezelését célzó változtatásokra - közölte az NFM.
Megfontolásra érdemes lehet például, hogy a megyei matricát ne a megyehatár előtti utolsó, hanem a megyehatár utáni első lehajtóig lehessen használni - emelte ki az NFM.
A végleges keretek kialakításánál elsődleges szempont, hogy a rendszer összességében a lehető legtöbb autós számára biztosítson a korábbinál jelentősen olcsóbb hozzáférést a gyorsforgalmi hálózathoz, az autópályák rendszeres használatára ösztönözzön, illetve az azonos szolgáltatási szintet nyújtó szakaszokat az ország minden részében azonos feltételekkel tegye elérhetővé - áll a minisztérium válaszában.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Az amerikai elnök a bűnözőknek is hadat üzent, miután egy kormányzati alkalmazottat támadás ért.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.
Vasárnap este történt a tragédia.