Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Először segíthet dönteni a brit közvélemény arról, hogy mely történelmi személyiség arcképe kerüljön az új húszfontos bankjegyekre – jelentette be kedden a Bank of England.
A bank honlapján keresztül július 19-ig lehet javasolni már nem élő neves brit művészeket, kézműveseket, formatervezőket. A végső döntést a pénzügyi intézmény munkatársaiból és művészeti szakemberekből álló bizottság hozza meg jövő év elején. A húszfontos bankjegyeken most Adam Smith közgazdász látható.
"A bankjegyek arculatának tiszteletet és legitimitást kell sugároznia, inspirálónak kell lennie" – mondta Mark Carney, a Bank of England kormányzója a londoni Victoria and Albert Museumban.
A Bank of England rendszeresen cseréli a bankjegyeken megjelenő személyiségeket.
2013-ban komoly vita alakult ki, amikor arról döntöttek, hogy a 19. században élt, a börtönben fogvatartottak körülményeinek javításáért tevékenykedő Elizabeth Fry helyét Winston Churchill veheti át az ötfontosokon.
Mindez azt jelentette volna, hogy Erzsébet királynő kivételével eltűnnek női arcképek a brit papírpénzekről, amikor azonban a Bank of England működésének átláthatóvá tételét célul kitűző Mark Carney 2013-ban munkában állt az intézmény kormányzójaként, első döntései egyikeként bejelentette, hogy 2017-től Jane Austen lesz látható a tízfontosokon.
A tízfontos bankjegyet most Charles Darwin, az evolúció elméletének kidolgozójának portréja díszíti, az ötvenfontoson 2011-től James Watt, a gőzgép feltalálója és üzleti partnere, Matthew Boulton arcképe kapott helyett.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.