Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Több tízezren tettek eddig panaszt a devizahiteles elszámolás miatt, de ezeknek csak kis hányada jut el a Pénzügyi Békéltető Testülethez – írja a Világgazdaság hétfői száma.
A devizahiteles elszámolásban érintett ügyfelek 2-5 százaléka tett eddig panaszt az elszámolásban foglaltak miatt pénzügyi szolgáltatójánál – írta a Világgazdaság. A lap hétfői cikke szerint ugyanakkor a több tízezer panasznak vélhetően kis hányada jut el a Pénzügyi Békéltető Testülethez, ráadásul ott is pontosan meghatározott, hogy milyen esetekben és hogyan lehet beadványt benyújtani.
A lapnak adott válaszok alapján a Budapest Banknál az ügyfelek néhány százaléka élt a panasztétel lehetőségével, az Unicredit Banknál mintegy öt százalék, az OTP Banknál 1-2 százalék, a CIB csoportnál pedig mintegy 3 százalék volt a panasszal élő ügyfelek száma eddig. A pénzintézetek beszámolói szerint az ügyfelek jelentős hányada általános, nem értelmezhető ok miatt emelt kifogást, továbbá jelentős azoknak az aránya is, akik csak a részletes levezetést kérve fordultak bankjukhoz.
Az ügyfelek döntő többségénél pedig már lejárt, vagy hamarosan lejár a panasztételre rendelkezésre álló 30 napos határidő – emlékeztet a lap.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.