Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Zajlik a budai fonódó villamoshálózat Bem rakparti ágának építése – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a Facebookon, ahol több fotót is közöltek az építkezésről.
Új villamospálya épül a 17-es villamos Margit hídi, illetve a 19-es és a 41-es vonal Batthyány téri végállomása között egy közbenső megállóval a Bem téren – idézte fel a BKK.
A vonal a 17-es villamos régi végállomását elhagyva áthalad majd a Margit híd alatt, ahol a vágányok egy rövid szakaszon egymásba fonódnak és a váltakozó irányú villamosforgalmat jelzőlámpa szabályozza majd.
Az alsó rakparti lehajtó és a Margit hídi felhajtó között a pálya áttér a Duna felőli oldalra, majd a kerékpárút mellett halad a Batthyány tér felé. A kerékpárút végig megmarad, mindössze – a jelenlegi kialakításhoz hasonlóan – a Bem téri megállónál egy rövid szakaszon haladnak majd együtt a kerékpárosok és a gyalogosok.
A BKK több fotót is közölt a Margit híd alatti vágány sínszálainak sínkörülöntéséről. Hozzátették, hogy a jelenlegi munkafázist követően épülnek majd meg a Duna felőli vágányok.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nemcsak Majka, Dopeman számai is gondot okozhatnak Orbán Viktornak.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár.
Ha a tusványosi beszéd a NER szellemi iránytűje, Orbán most fordítva tartja.