EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Az utóbbi években erősödő növekedésnek köszönhetően Magyarországon évi öt literre emelkedett a korábbi 3,5-ről a fejenkénti jégkrémfogyasztás, ez azonban még így is messze elmarad az európai átlagtól – írta a Világgazdaság. Továbbra is tarol a vanília, a csoki és az eper.
Idén eddig 3,4 százalékkal nőtt a piac - írta a VG a Nielsen piackutató intézet adataira hivatkozva. A GfK piackutató szerint a jégkrém rendkívül népszerű a magyar háztartásokban, 66 százalékuk szokott ilyen terméket vásárolni.
A lap szerint a fejenkénti öt literbe nem feltétlenül számít bele a klasszikus fagylalt, amelyből egyes becslések szerint ennek fele jut egy főre, szinte kizárólag a nyári időszakban. A jégkrém továbbra is erősen szezonális termék – bár korántsem annyira, mint a kilencvenes években –, és a fogyasztási szokásokat még mindig a vanília-csokoládé-eper kombináció uralja – írja a Világgazdaság.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
„Nagyon nehéz ide bekerülni, de még nehezebb elérni, hogy itt is maradj” – mondja a válogatottról Szoboszlai Dominik, aki a HVG-nek adott portréinterjúban beszélt a kislánya születéséről, a Liverpoolról, a vb-selejtezős esélyekről, és élete legnehezebb döntéséről is.
Felháborította a szakmai szervezetet az egészségügyi államtitkár szereplése a Harcosok órája podcastban.
A tűz átterjedt az egyik épület homlokzatára is.
A politikus úgy értesült, a birtokon ukrán vendégmunkások végezték a felújítást.