szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Lidl diszkontáruház diadalmaskodott az egyesült királyságbeli Grocer Gold Awardson, amelyet a nagy-britanniai élelmiszer-kereskedők között osztanak immár 12 éve. A Tescót pedig a britek kedvenc szupermarketjének választották.

A Lidlt választották júniusban az Év Élelmiszerkereskedőjének az egyesült királyságbeli Grocer Gold Awardson – írja a Mindenár.hu lakossági fogyasztásicikk-portál. Ezúttal a Lidl lett a befutó, megelőzve a tavalyi nyertes Aldit.

"A Lidl bátor üzleti döntéseinek, szellemes és modern marketingjének köszönhetően megváltozott a lánc megítélése, a termékinnovációk, folyamatos növekedés, és új üzletek segítségével pedig előbújt az Aldi árnyékából" – hangsúlyozta a Grocer Gold Awardson a díjat átadó Adam Leyland, a Grocer magazin szerkesztője. Ronny Gottschlich, az áruházlánc egyesült királyságbeli ügyvezető igazgatója elmondta: „Egyre többen jönnek Lidlbe vásárolni, a régi előítéletek folyamatosan változnak”.

A Telegraph beszámolója szerint a díjátadón a Tesco lett Nagy-Britannia kedvenc szupermarketje, ellentétben a Market Force friss felmérésével, amely 6800 vásárló megkérdezésével a Tescót Nagy-Britannia legkevésbé kedvelt élelmiszerboltjának találta.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!