szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Lidl diszkontáruház diadalmaskodott az egyesült királyságbeli Grocer Gold Awardson, amelyet a nagy-britanniai élelmiszer-kereskedők között osztanak immár 12 éve. A Tescót pedig a britek kedvenc szupermarketjének választották.

A Lidlt választották júniusban az Év Élelmiszerkereskedőjének az egyesült királyságbeli Grocer Gold Awardson – írja a Mindenár.hu lakossági fogyasztásicikk-portál. Ezúttal a Lidl lett a befutó, megelőzve a tavalyi nyertes Aldit.

"A Lidl bátor üzleti döntéseinek, szellemes és modern marketingjének köszönhetően megváltozott a lánc megítélése, a termékinnovációk, folyamatos növekedés, és új üzletek segítségével pedig előbújt az Aldi árnyékából" – hangsúlyozta a Grocer Gold Awardson a díjat átadó Adam Leyland, a Grocer magazin szerkesztője. Ronny Gottschlich, az áruházlánc egyesült királyságbeli ügyvezető igazgatója elmondta: „Egyre többen jönnek Lidlbe vásárolni, a régi előítéletek folyamatosan változnak”.

A Telegraph beszámolója szerint a díjátadón a Tesco lett Nagy-Britannia kedvenc szupermarketje, ellentétben a Market Force friss felmérésével, amely 6800 vásárló megkérdezésével a Tescót Nagy-Britannia legkevésbé kedvelt élelmiszerboltjának találta.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!