Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Még mindig hódítanak a saját márkás termékek a napi fogyasztási cikkek piacán, de van, amiből a magyarok is inkább a márkásat szeretik – idézte a Napi Gazdaság a GfK Piackutató vállalat felmérését.
A saját márkás termékek tavaly a napi fogyasztási cikkek eladásainak 23 százalékát adták – írta a Napi Gazdaság a GfK Piackutató adatait idézve. A lap szerint a fagyasztott és konzervélelmiszerek, illetve az állateledelek körében a legjelentősebb a kereskedelmi márkák súlya, de a saját márkák egyre népszerűbbek az úgynevezett kényelmi élelmiszerek körében is.
A GfK Piackutató szerint a vegyi áruk, és a nagy gyártói márkák által uralt terméktípusok – mint például a fogkrém, áztatószer, hajszínező, dezodor, sampon, ásványvíz, instant kávé és cukor – védettebbek a láncok saját márkáival szemben. Ezeknél a kivételeknél a magyar vevők előnyben részesítik az ismert, márkás cikkeket. Nem úgy a multipack jégkrémnél, kutyaeledelnél vagy sűrített tejnél – itt aratnak a saját márkák.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az EU soros elnöke, Dánia belevágott a blokk migrációs politikájának reformjába. A jelszó: kívül tágasabb.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.