Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kevesen nyaralnak, még kevesebben külföldön, de aki megy, az már nem feltétlenül az olcsó utakat keresi.
A magyarok fele – főleg anyagi okok miatt – egyáltalán nem tervez nyaralást – derült ki a Genertel Biztosító 500 fős felméréséből. Szintén anyagi okok miatt magas, 35 százalék azok száma, akik csak belföldi nyaralást engedhetnek meg maguknak. Csupán 15 százalék tervez külföldi nyaralást, 3 százalék pedig Horvátországban nyaral, vagyis ez utóbbi minden ötödik megkérdezett külföldi úti célja.
A kutatásból az is kiderül, hogy a válaszadók közel 30 százaléka leginkább az árak összehasonlítása alapján dönt az utasbiztosításáról, de nem feltétlenül a legolcsóbb csomagot választa. Az ár alapján döntők 40 százaléka ugyanis a közép árkategória mellett teszi le voksát; ezt a csomagot „biztonságosabbnak” tartják az alsó kategóriához képest.
A külföldre utazó magyarok 12 százaléka egyáltalán nem köt semmilyen utasbiztosítást. Akik igen, azok – más típusú biztosítás kötésnél tapasztaltakhoz hasonlóan – több mint 30 százalékban még mindig az árak összevetése alapján hoznak döntést, de ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy a legolcsóbb megoldást keresnék, ugyanis a megkérdezettek több mint 40 százaléka a közép-árkategória mellett dönt. Nagyon árérzékeny a magyar piac, azonban pozitív tendencia, hogy növekszik azok száma, akik nem a legolcsóbb megoldást választják. Érdekes, hogy bár határozott emelkedést mutat az internetes kötések száma, de még mindig többen választják a klasszikus személyes kötést.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.