Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A tavalyi gyengélkedés után nagyot javult a Campari olasz likőrgyártó eredménye 2015 első fél évében.
A világ hatodik legnagyobb prémium röviditalgyártója kedden közölte, 78 millió euró (24 milliárd forint) adózás utáni nyereséget ért el, ez 36 százalékkal több mint 2014 első hat hónapjában. Az értékesítési árbevétel 10,5 százalékkal, 760 millió euróra nőtt.
Az eredmény ismertetése után átmenetileg rekordmagasra, 7,57 euróra emelkedett a Campari részvényeinek árfolyama. Az eladások főleg az Egyesült Államokban és Ázsiában nőttek. Kelet-Európában romlott a Campari eredménye, az oroszországi kereslet csaknem 38 százalékos visszaesése miatt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.