Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az autópályák és a hagyományos autóutak mellé javasolt "M gyorsút" akár harmadával olcsóbban megépíthető lenne a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium szerint - közölte az MTI.
Tasó László közlekedéspolitikáért felelős államtitkár csütörtöki bejelentése szerint az új "M" úttípus az autópályákhoz nagyon hasonló 2x2 sávos, fizikai elválasztással rendelkező, de leállósáv nélküli gyorsforgalmi út. Mivel ennél az úttípusnál nem követelmény a csomópontokban felüljárók építése, lehetőség van olcsóbb szintbeni kereszteződések és körforgalmak kialakítására is.
2020-ig 515 kilométer ilyen gyorsforgalmi utat építene a kormány, a 2020-as uniós támogatási ciklus terhére 465 milliárd forint áll rendelkezésre közútfejlesztésre. A kormány költségvetési forrásból legalább nettó 750 milliárd forintot fordítana az önrészre a minél szélesebb körű megvalósítás érdekénben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.