Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Meglepő lehet, de szerdáig kellett várni a Volkswagen döntésére, hogy leállítsa a hamis károsanyag-kibocsátási adatokat produkálói autóinak eladását, de egyelőre csak az EU-ban.
Leállítja az Európai Unió 28 tagállamában azoknak a még nem regisztrált gépkocsiknak az eladását a Volkswagen, amelyek a károsanyag-kibocsátás mérését kijátszó szoftverekkel vannak ellátva - közölte Európa legnagyobb személyi gépjárműgyártó vállalata szerdán, miután értesült a német Automobilwoche magazin a döntésről.
Az intézkedés az Euro 5 (EA 189) típusú motorral üzemelő autók egy korlátozott számát érinti, mert a típus már egyre kevésbé került forgalomba, de a probléma súlyát azért jellemzi, hogy 8,5 millió autót már visszahívtak az EU-ban. Svájc, amely nem tagja az uniónak, múlt hónapban betiltotta a botrányban érintett autók eladását. A még el nem adott autóknak frissítik a szoftvereit, majd újra árulni kezdik őket az autókereskedésekben.
A legnagyobb európai autógyártó vállalatot az Egyesült Államok Környezetvédelmi Ügynöksége szeptember 18-án vádolta meg, hogy olyan szoftvert telepített 482 ezer dízelüzemű járműbe, amelynek segítségével kijátszhatók a károsanyag-kibocsátásra vonatkozó amerikai előírások, azaz döntésig több mint egy hónapot kellett várni.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.