Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Takatának gyakorlatilag elpárolgott a nyeresége.
Brutálisan megvágta a nyereségre vonatkozó előrejelzését a japán Takata, az egyik legnagyobb olyan autóipari beszállító, amely Magyarországon is termel.
A BBC beszámolója szerint a légzsákokat gyártó cég a korábbi 20 milliárd japán jen helyett már csak 5 milliárd jen profitra számít, mert több nagy autógyár is visszamondta a megrendeléseit.
Az ügy háttere, hogy az amerikai hatóságok szerint a Takata légzsákokban használt ammónium-nitrát nem elég stabil kémiailag, ezért előfordulhat, hogy nagyobb nyomásra a légzsák kinyílik. Erre vezetnek vissza olyan baleseteket, amelyek során összesen 8-an haltak meg, az érintett autókat vissza kellett hívni, a gyártók azonban nem tolerálják a hibát.
A céget Amerikában 200 millió dollárra büntették, és három nap alatt 40 százalékot vesztett a piaci tőkeértékéből.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.