Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Állítják, hogy egyetlen autógyár sem képes megfelelni a szabályoknak.
Egyetlen autógyár sem képes betartani a hatóságok által előírt emissziós határértékeket - jelentette ki vasárnap Akbar el-Baker, a Qatar Airways vezérigazgatója, a Volkswagen AG igazgatótanácsának a tagja a dubaji légikiállítás és -vásáron.
"Ha valóban megvizsgálnánk minden egyes autógyártót, azt kellene látnunk, hogy egyik sem képes betartani a hatósági előírásokat" - mutatott rá. "A Volkswagen egy márka és ez a márka nem fog csak úgy eltűnni" - fogalmazott, hozzátéve, hogy a konszern "kiváló autókat, kiváló teherautókat, kiváló buszokat gyárt. Termékei első osztályúak." A média "méltatlanul" bánik a Volkswagennel - szögezte le, a sajtóban a vállalatot ért bírálatokra célozva.
A katari állami befektetési alap, a Qatar Investment Authority a Volkswagen elsőbbségi részvényeiből a legnagyobb pakettet tartja birtokában, a törzsrészvényesek körében pedig a harmadik legnagyobbnak számít. A Volkswagen konszern emissziós botrányának kitörése óta az alap 4 milliárd dolláros árfolyamveszteséget szenvedett el részvénytulajdona után.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.