Jövő januártól az Atmedia értékesíti a köztévé reklámidejét, miután megszületett az MTVA tévécsatornáinak 2016-os reklámértékesítésére vonatkozó megállapodás, ezzel a TV2 után a második legnagyobb partnerével szerződött le a média-kereskedőház - írja az mmonline.hu.
Korábban a TV2 vezetésére kijelölt Dirk Gerkens állapodott meg az Atmediával. A 444.hu azt írta, hogy Gerkensék be is vásárolnák magukat a cégbe, majd ezután a köztévé reklámidejét is ők értékesítenék. Ez pedig már akkora hirdetési portfolió, hogy a konkurens RTL csatornáinak reklámidejével sáfárkodó R-Time-mal is versenyre kel.
Az Atmedia vezetője, Lukács Csaba novemberben egy reklámipari konferencián el is kotyogta, hogy jövőre ők árulják a köztévé reklámperceit, de akkor még az MTVA-vezérigazgató Vaszily Miklós cáfolta azt, hogy már megállapodtak volna erről.
Az Atmedia 5 éve 9 csatorna reklámperceinek értékesítésével indított, majd 2013-ban a Viasat3 és Viasat 6, a National Geographic, és Nat Geo Wild csatornákat vonta be, ehhez jöttek a TV2 csatornái, az MTVA-s csomaggal pedig az Atmedia már harmincnyolc csatorna kizárólagos reklámértékesítőjévé válik - írja az mmonline.