Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Leszerződött az MTVA az Atmedia nevű média-kereskedőházzal, amely korábban a TV2 reklámperceinek értékesítésére is szerződést kötött, és amelyről korábban azt írták, hogy a TV2 vezetésére kijelölt Dirk Gerkens akarja megvásárolni.
Jövő januártól az Atmedia értékesíti a köztévé reklámidejét, miután megszületett az MTVA tévécsatornáinak 2016-os reklámértékesítésére vonatkozó megállapodás, ezzel a TV2 után a második legnagyobb partnerével szerződött le a média-kereskedőház - írja az mmonline.hu.
Korábban a TV2 vezetésére kijelölt Dirk Gerkens állapodott meg az Atmediával. A 444.hu azt írta, hogy Gerkensék be is vásárolnák magukat a cégbe, majd ezután a köztévé reklámidejét is ők értékesítenék. Ez pedig már akkora hirdetési portfolió, hogy a konkurens RTL csatornáinak reklámidejével sáfárkodó R-Time-mal is versenyre kel.
Az Atmedia vezetője, Lukács Csaba novemberben egy reklámipari konferencián el is kotyogta, hogy jövőre ők árulják a köztévé reklámperceit, de akkor még az MTVA-vezérigazgató Vaszily Miklós cáfolta azt, hogy már megállapodtak volna erről.
Az Atmedia 5 éve 9 csatorna reklámperceinek értékesítésével indított, majd 2013-ban a Viasat3 és Viasat 6, a National Geographic, és Nat Geo Wild csatornákat vonta be, ehhez jöttek a TV2 csatornái, az MTVA-s csomaggal pedig az Atmedia már harmincnyolc csatorna kizárólagos reklámértékesítőjévé válik - írja az mmonline.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.