Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Furcsa jelenet zajlott le egy reklámipari konferencián, ahol az ATmedia vezetője kijelentette, hogy év elejétől ők értékesítik a közmédia reklámfelületeit. Vaszily Miklós MTVA vezérigazgatója később maga is a pódiumról üzent, hogy ez számára is új információ.
Lukács Csaba, az ATmedia vezetőjeként tartott előadást egy budapesti konferencián, ahol már-már ünnepélyesen jelentette be, hogy ők értékesíthetik a közmédia reklámfelületeit 2016 januárjától, pontosabban a televíziók reklámidejét. Ez abból a szempontból volt érdekes, mert az MTVA nemrég jelentette be, hogy a reklámértékesítést a Hamu és Gyémánt Kft. tulajdonában lévő Média Service Company nyerte el.
Vaszily Miklós MTVA vezérigazgató maga is előadott a rendezvényen, ahol azzal kezdte, hogy cáfolja a bejelentést, ugyanis való igaz, hogy még vannak tárgyalások, de megállapodást nem történt még - írja a 444.hu. Vaszily szerint lehetséges olyan konstrukció, miszerint az MSC megbízta az ATmediát a reklámidő értékesítésére, de ő személy szerint ilyen megállapodásról nem tud - kereste meg a vezérigazgatót a Kreatív.
Az Index információi szerint a Hamu és Gyémánt Kft. tulajdonosa, Csetényi Csaba ugyanannak a pasaparki társasháznak a lakója, amelynek Rogán Antal miniszter is. Rogán korábbi V. kerületi önkormányzatától több megbízást is kapott már a vállalkozó.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.