Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az elektromos autók piaci adatait bogarászni mindig érdekes, ha kellő összehasonlítási adatok is rendelkezésre állank, akkor pedig egyenesen élvezetes. Valahogy így gondolhatja az EV Obsession, mert hónapról hónapra kielemzi az eladási statisztikákat.
Az EV Obsession friss elemzésében a decemberi eladási adatok közlése mellett azt is megtette, hogy az egy évvel ezelőtti adatokkal való összevethetőséget, illetve a teljes 2014-es és 2015-ös, összesített eladási adatokat is egyetlen dinamikus diagrammba rendezte. A fülekkel "lapozható" listákkal a különböző elektromos és hibrid személyautók számszerűvé tett népszerűségén túl az eladási trendek alakulása is láthatóvá vált.
Bármit gondolt is eddig az USA és az elektromos autók viszonyáról, mert azon érdemes elgondolkodni, hogy az Egyesült Államokban évente hogyan és miért is tudnak eladni 120 ezer elektronos (és hibrid) autót. Arra is kellene valami magyarázatot találni, hogy például miért esett vissza decemberben az egy évvel korábbi eladási szintjének kb. 40 százalékára Nissan Leaf, ha a Tesla Model S meg eközben majd' megötszörözte a decemberi havi vevőszámát (sőt: egész évben hogy tudott harmadával többet "rásózni" az amerikaiakra, mint 2014-ben). Pláne, ha azt is hozzávesszük, hogy az éves szumma tavaly egy kicsit lefelé görbült tavalyelőttihez képest.
Tényleg érdemes a diagrammot végigkattintgatni, mert így az is láthatóvá válik, hogy a tavalyi év abszolút vesztese címét bezsebelő WV e-Golfja egyév alatt azért mégiscsak megtízenkétszerezte az értékesítési volumenét az USA-ban, ami akkor is nagy szám, ha mindez 2015-ben összesen 4232 darab villany-Golfot jelentett "csupán". Az adatsorokból az is látszik, hogy a BMW i3 az amerikai vevők tetszésével is több, mint csak szimplán találkozott, és decemberben már a harmadik legkelendőbb elektromos autó volt az USA-ban; éves összesítettben pedig a negyedik, mivel 2014-hez képest 81 százalékos ugrást tudott produkálni.
Hogy hol vannak a japánok, az amerikai autógyártók vagy akár a Mercedes? Ezért is érdemes végigbogarászni a rangsorokat!
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.