Gyors, biztonságos és olcsó fizetési mód – ez a qvik
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az elektromos autók piaci adatait bogarászni mindig érdekes, ha kellő összehasonlítási adatok is rendelkezésre állank, akkor pedig egyenesen élvezetes. Valahogy így gondolhatja az EV Obsession, mert hónapról hónapra kielemzi az eladási statisztikákat.
Az EV Obsession friss elemzésében a decemberi eladási adatok közlése mellett azt is megtette, hogy az egy évvel ezelőtti adatokkal való összevethetőséget, illetve a teljes 2014-es és 2015-ös, összesített eladási adatokat is egyetlen dinamikus diagrammba rendezte. A fülekkel "lapozható" listákkal a különböző elektromos és hibrid személyautók számszerűvé tett népszerűségén túl az eladási trendek alakulása is láthatóvá vált.
Bármit gondolt is eddig az USA és az elektromos autók viszonyáról, mert azon érdemes elgondolkodni, hogy az Egyesült Államokban évente hogyan és miért is tudnak eladni 120 ezer elektronos (és hibrid) autót. Arra is kellene valami magyarázatot találni, hogy például miért esett vissza decemberben az egy évvel korábbi eladási szintjének kb. 40 százalékára Nissan Leaf, ha a Tesla Model S meg eközben majd' megötszörözte a decemberi havi vevőszámát (sőt: egész évben hogy tudott harmadával többet "rásózni" az amerikaiakra, mint 2014-ben). Pláne, ha azt is hozzávesszük, hogy az éves szumma tavaly egy kicsit lefelé görbült tavalyelőttihez képest.
Tényleg érdemes a diagrammot végigkattintgatni, mert így az is láthatóvá válik, hogy a tavalyi év abszolút vesztese címét bezsebelő WV e-Golfja egyév alatt azért mégiscsak megtízenkétszerezte az értékesítési volumenét az USA-ban, ami akkor is nagy szám, ha mindez 2015-ben összesen 4232 darab villany-Golfot jelentett "csupán". Az adatsorokból az is látszik, hogy a BMW i3 az amerikai vevők tetszésével is több, mint csak szimplán találkozott, és decemberben már a harmadik legkelendőbb elektromos autó volt az USA-ban; éves összesítettben pedig a negyedik, mivel 2014-hez képest 81 százalékos ugrást tudott produkálni.
Hogy hol vannak a japánok, az amerikai autógyártók vagy akár a Mercedes? Ezért is érdemes végigbogarászni a rangsorokat!
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A papírmentes nyugtaadás mellett egyszerűbb használatot és költségcsökkentést hoz az átállás.
Nemcsak a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál, hanem a 4iG Nyrt-nél lefolytatott belső vizsgálat is azt állapította meg, hogy nem történt szabálytalanság a Microsoft-licencek 2013-2015-ös kormányzati beszerzésénél – tudta meg a HVG. Az OLAF vizsgálata nyomán már milliárdokat fizetett vissza Magyarország az Európai Uniónak.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Oroszország sorra veszti el szövetségeseit.
2029-től csak nonprofit cég végezheti a visszaváltási díjas rendszerek üzemeltetését. De van egy kiskapu.
Ismét nyomon lehet követni, hogy mennyit késnek a vonatok.
A csádi stratup- és fintechguruként ismert Adam Medellának nagy tervei lehettek Magyarországon.
Sokáig tartott, mire mindenkivel egyeztették, de keddtől máris hatályos.