szerző:
MTI

A Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar nevű céget, mert a társaság a reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti.

Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn. A klipben a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.

©

A pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kérte, és a fogyasztók megtévesztése miatt 50 ezer dollár, azaz mintegy 10 millió forint kártérítést követelt a bíróságon az izraeli riválisától. 

A Clooney-t lekoppintó cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Hamarosan ön is vehet egyet Putyin limuzinjából

Hamarosan ön is vehet egyet Putyin limuzinjából

Befőttesüvegekkel dobálta az autókat egy 81 éves férfi Veszprémben

Befőttesüvegekkel dobálta az autókat egy 81 éves férfi Veszprémben

Adventi mesenaptár – december 14.

Adventi mesenaptár – december 14.

Marabu Féknyúz: Kis probléma a járulékfizetéssel

Marabu Féknyúz: Kis probléma a járulékfizetéssel

Karácsony leváltja a Főkertet tíz éve vezető vezérigazgatót

Karácsony leváltja a Főkertet tíz éve vezető vezérigazgatót

Sűrű napjai vannak a magyar barlangi mentősöknek

Sűrű napjai vannak a magyar barlangi mentősöknek