Clooney-hasonmás szerepel egy reklámban, perel a Nespresso - videó

A Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar nevű céget, mert a társaság a reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti.

  • MTI MTI
Clooney-hasonmás szerepel egy reklámban, perel a Nespresso - videó

Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn. A klipben a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.

YouTube

A pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kérte, és a fogyasztók megtévesztése miatt 50 ezer dollár, azaz mintegy 10 millió forint kártérítést követelt a bíróságon az izraeli riválisától. 

A Clooney-t lekoppintó cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.