szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Meg akarja tanulni Kínát, de azért nem kockáztat nagyot: a Didi Kínában piacvezető.

Az IT-óriás részesedést vásárolt egy kínai autósközvetítőben. A Didi Chuxing az Uber konkurense, az Apple alapvető célja, hogy a befektetésen keresztül megismerje a kínai piacot.

A Didinek az Apple az eddigi legnagyobb vállalati befektetője, de a vállalat már eddig is több milliárd dollárt gyűjtött össze befektetőktől, és dominálja Kínában a személyszállítási szolgáltatások közvetítési piacát.

A Didinek szakértők szerint nagyobb részesedése van a piacból, mint az Ubernek, és több mint 400 városban van jelen. Az Uber-főnök, Travis Kalanick februárban úgy nyilatkozott, hogy egy évben több mint egymilliárd dollár veszteséget termelnek. A múlt évben az Uber riválisai, a Didi, a Lyft és a Grab Taxi megállapodtak, hogy összefognak az Uber ellen, melyet próbálnak kiszorítani.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!