Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Meg akarja tanulni Kínát, de azért nem kockáztat nagyot: a Didi Kínában piacvezető.
Az IT-óriás részesedést vásárolt egy kínai autósközvetítőben. A Didi Chuxing az Uber konkurense, az Apple alapvető célja, hogy a befektetésen keresztül megismerje a kínai piacot.
A Didinek az Apple az eddigi legnagyobb vállalati befektetője, de a vállalat már eddig is több milliárd dollárt gyűjtött össze befektetőktől, és dominálja Kínában a személyszállítási szolgáltatások közvetítési piacát.
A Didinek szakértők szerint nagyobb részesedése van a piacból, mint az Ubernek, és több mint 400 városban van jelen. Az Uber-főnök, Travis Kalanick februárban úgy nyilatkozott, hogy egy évben több mint egymilliárd dollár veszteséget termelnek. A múlt évben az Uber riválisai, a Didi, a Lyft és a Grab Taxi megállapodtak, hogy összefognak az Uber ellen, melyet próbálnak kiszorítani.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.