Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A dízelbotrány nem befolyásolta a Volkswagen modellek árát a használtautó piacon.
"Pánikra semmi ok. Mostanáig semmiféle negatív hatást nem tapasztaltunk a dízel autók újraeladási értékében" - közölte Christoph Ruhland, a Schwacke marketing igazgatója. Arról pedig még korai lenne véleményt alkotni, hogy a jelenlegi folyamatok általában milyen hatással lesznek a Volkswagen modellek és a dízel járművek maradványértékére - tette hozzá, kiegészítve azzal, hogy "túl keveset tudunk még ahhoz, hogy spekulációkba bocsátkozzunk."
Ruhland a DAT és Schwacke piacuktató cégeknek a dpa-AFX hírügynökség megbízásából készült felmérésének eredményeit kommentálta így.
Mindez nem jelenti azt, hogy a Volkswagen árak a jövőben sem fognak változni. Az új autókra adott árengedmények például csak késéssel szoktak megjelenni a használtautó-árakban - mutatott rá Siegfried Trede, a DAT szakértője.
Ansgar Klein, a BVfK (Bundesverband freier Kfz-Händler) független autókereskedők szervezetétől viszont úgy látja, hogy már érzékelhető némi változás a használtautó-árakban. "Bár nem következett be olyan mértékű csökkenés, mint arra sokan számítottak" - mutatott rá.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A halálok körülményeit még vizsgálják.
Két fiatalt már letartóztattak.