Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A dízelbotrány nem befolyásolta a Volkswagen modellek árát a használtautó piacon.
"Pánikra semmi ok. Mostanáig semmiféle negatív hatást nem tapasztaltunk a dízel autók újraeladási értékében" - közölte Christoph Ruhland, a Schwacke marketing igazgatója. Arról pedig még korai lenne véleményt alkotni, hogy a jelenlegi folyamatok általában milyen hatással lesznek a Volkswagen modellek és a dízel járművek maradványértékére - tette hozzá, kiegészítve azzal, hogy "túl keveset tudunk még ahhoz, hogy spekulációkba bocsátkozzunk."
Ruhland a DAT és Schwacke piacuktató cégeknek a dpa-AFX hírügynökség megbízásából készült felmérésének eredményeit kommentálta így.
Mindez nem jelenti azt, hogy a Volkswagen árak a jövőben sem fognak változni. Az új autókra adott árengedmények például csak késéssel szoktak megjelenni a használtautó-árakban - mutatott rá Siegfried Trede, a DAT szakértője.
Ansgar Klein, a BVfK (Bundesverband freier Kfz-Händler) független autókereskedők szervezetétől viszont úgy látja, hogy már érzékelhető némi változás a használtautó-árakban. "Bár nem következett be olyan mértékű csökkenés, mint arra sokan számítottak" - mutatott rá.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.
Bekussol, sunyít, mentegeti magát, hazudik, lapul.