Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Újabb négysávos szakaszok építését kezdik meg a 21-es főúton Nógrád és Heves megyében, a beruházás alapkövét szerdán helyezték el Mátraszőlős határában. A három új szakasz mintegy 15 kilométeren készül el 2018 májusára, a beruházási érték nettó 22 milliárd forint.
Heves megyében Hatvan és Lőrinci, Nógrádban Szurdokpüspöki-Pásztó, valamint Pásztó-Tar között valósulnak meg a fejlesztések – közölte Becsó Zsolt, a kelet-nógrádi térség fideszes képviselője az ünnepségen.
Az M3-as autópálya és Salgótarján közötti 52 kilométeres szakaszon a beruházások elkészülte után 11,7 kilométernyi utat kell még megépíteni ahhoz, hogy végig négysávos legyen a 21-es főút.
Pántya József, a beruházó Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt. útfejlesztési igazgatója közölte, a beruházás eredményeként az M3-astól Mátraszőlősig egybefüggően kétszer kétsávos lesz a főúti hálózat.
Az út tervezési sebessége 90 kilométer/óra, de vizsgálják a 110 kilométeres/órás sebesség lehetőségét is. A közlekedés biztonságáért csomópontokat, turbó körforgalmakat, gyalogos átkelőket építenek. A lehető leghamarabb szeretnék elindítani a hiányzó két szakasz építését is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.