Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csütörtök reggeltől forgalomba áll az első olyan szerelvény a 4-es metrón, melynek ideiglenes vezetőfülkéinek elbontásával a vonat szélvédőjén keresztül különleges rálátás nyílik a metróalagútra – közölte a BKV.
Elindul az első vezetőfülke nélkül közlekedő szerelvény a 4-es metróban – írta közleményében a BKV.
A vezetőfülkék elbontásának következtében a fülkét az utastértől elválasztó válaszfal és a vezetőülés eltűnt, így a vonat befogadóképessége kismértékben megnövekedett. A vezetőpult és a rajta található kezelőszervek megmaradtak, de egy zárható fedél eltakarja őket.
A vezetőfülkék elbontása folyamatosan történik, amelynek eredményeképpen várhatóan az év végéig az utolsó vezetőfülke nélküli szerelvény is forgalomba áll majd.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Itt a 7-es számú digitális polgár. Vétel.