Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az OTP vezetésével alakuló pénzintézeti konzorcium finanszírozhatná a 3-as metróvonal infrastruktúrájának 137,5 milliárd forintba kerülő felújítását, ha az unió nem támogatja a projektet – értesült a Népszabadság.
Egyre nagyobb esélyt látnak a támogatási kérelem elutasítására, illetve a részleges finanszírozásra már a kormányzati döntéshozók is – írta a Népszabadság a 3-as metró felújításáról.
Az OTP a finanszírozásba való esetleges beszállásának megerősítése vagy cáfolata helyett azt válaszolta a lap munkatársának kérdésére, hogy „ez esetben nem tudjuk munkáját segíteni".
Szűcs-Somlyó Mária kommunikációs igazgatón keresztül Tarlós István főpolgármester pedig azt üzente, neki mindegy, hogy a kormány uniós támogatásból vagy hitelből teremti elő a pénzt, de állnia kell a költségeket, mivel ígéretet tett rá.
Felvetődött az Európai Befektetési Bank (EIB) bevonása is, amely már enélkül is százmilliárd forintos hitelkeretet biztosít a fővárosnak. Ebből 62 milliárdot költhetnek közlekedési célú projektekre, ezt pedig viszi a metrókocsikra az orosz Metrowagonmas.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.