Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nonprofit cégként a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő hozta létre (újra) a marketingcéget. Ők tolják a magyar bort is.
Felélesztette az állam a földművelésügyi tárca rossz emlékű cégét, a 1996-ban alapított és 2011-ben törölt Agrármarketing Centrum Közhasznú Társaságát. A július elején bejegyzett társaság kiszervezi a tevékenységet a Magyar Turizmus Zrt.-ből, hiszen a magyar kormánytól kapott felhatalmazás alapján közösségi agrármarketing és bormarketing feladatokat is ellátott.
Az új cég vezetője a zrt agrármarketing igazgatóságának vezetője, Lipcsey György lett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.