Varázslatos helyre költözött a Rogán-féle hivatal egyik kedvencének cége
Rókusfalvy Pál és testvére a budai erdőszélen található egykori tündérhegyi gyerekszanatórium épületét már korábban megvette, és most egy új társaság székhelyévé tette.
Rókusfalvy Pál és testvére a budai erdőszélen található egykori tündérhegyi gyerekszanatórium épületét már korábban megvette, és most egy új társaság székhelyévé tette.
A kormány szerint ma már nem igaz, hogy a jó bornak nem kell cégér.
A bor nem alkohol, hanem kultúra – mondta a borkormánybiztos.
A korábbi műsorvezetőnek így együtt kell működnie Szijjártó Péterrel és az Agrárminisztériummal is.
Nonprofit cégként a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő hozta létre (újra) a marketingcéget. Ők tolják a magyar bort is.
Magyarországon ugyan még furcsának tűnhet az elnevezés, de Nyugat-Európában természetes, hogy borjogászokat alkalmaznak többek között a szeszes italokat előállító vállalkozások. A szakma a legégetőbb borjogi kérdéseket pénteken tárgyalja meg a budapesti Corinthia Hotelben az I. Borjog és bormarketing konferencián. A rendezvény egyik szervezője Prónay Bence borjogász.
Három év alatt összesen hárommillió eurót fordítanak a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. "A jó bornak is kell a cégér" hivatalos, 2013-2016 között érvényes rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.
Összesen hárommillió euró áll rendelkezésre 2013 és 2016 között a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter erre vonatkozó rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.
Kevesebb pénz jut bormarketing-pályázatokra, miután a termelés és a fogyasztás visszaesése miatt kevesebb kerül a kasszába - írja keddi számában a Világgazdaság.
Körülbelül egymilliárd forint jut 2011-ben bormarketingre, amelynek rendszerét a Bormarketing Bizottság át szeretné alakítani – mondta a bizottság elnöke szerdán Szekszárdon.
Együttműködésre van szükség bormarketingben ahhoz, hogy az évi több mint hárommillió hektoliter forgalmú magyar bor fennmaradjon – jelentette ki Tornai Tamás, a Magyar Szőlő- és Bortermelők Szövetségének (MSZBSZ) elnöke. Az újonnan alakult Közösségi Bormarketing Kft. bemutatása alkalmával az elnök hangsúlyozta: azért van szükség az együttműködésre a bormarketingben, mert ha a borimport eléri az 50 százalékot, akkor ellehetetlenül a magyar borászat.
A legismertebb és legmegbecsültebb magyar borászok közül jó néhányan aláírták azt a kiáltványt – három szakmai szervezettel is megerősítve –, amely a magyar közösségi bormarketing körüli (szerintük) áldatlan állapotokra hívja fel a figyelmet. Követeléseiket is megfogalmazták.