#bormarketing






A bor megköveteli a jogait
 

A bor megköveteli a jogait

Magyarországon ugyan még furcsának tűnhet az elnevezés, de Nyugat-Európában természetes, hogy borjogászokat alkalmaznak többek között a szeszes italokat előállító vállalkozások. A szakma a legégetőbb borjogi kérdéseket pénteken tárgyalja meg a budapesti Corinthia Hotelben az I. Borjog és bormarketing konferencián. A rendezvény egyik szervezője Prónay Bence borjogász.

I. N. I. N.

Évi egymillió eurót ad cégérre a miniszter
 

Évi egymillió eurót ad cégérre a miniszter

Három év alatt összesen hárommillió eurót fordítanak a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. "A jó bornak is kell a cégér" hivatalos, 2013-2016 között érvényes rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.

MTI MTI

Hárommillió euróból reklámozzák a magyar bort
 

Hárommillió euróból reklámozzák a magyar bort

Összesen hárommillió euró áll rendelkezésre 2013 és 2016 között a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter erre vonatkozó rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.

MTI MTI



Tovább folyik a harc a borászati marketingpozíciókért és pénzekért
 

Tovább folyik a harc a borászati marketingpozíciókért és pénzekért

Együttműködésre van szükség bormarketingben ahhoz, hogy az évi több mint hárommillió hektoliter forgalmú magyar bor fennmaradjon – jelentette ki Tornai Tamás, a Magyar Szőlő- és Bortermelők Szövetségének (MSZBSZ) elnöke. Az újonnan alakult Közösségi Bormarketing Kft. bemutatása alkalmával az elnök hangsúlyozta: azért van szükség az együttműködésre a bormarketingben, mert ha a borimport eléri az 50 százalékot, akkor ellehetetlenül a magyar borászat.

hvg.hu hvg.hu