Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Európai Központi Bank elnöke szerint az euróövezet különösebb megrázkódtatás nélkül tette túl magát a Brexit népszavazás első sokkján.
Mario Draghi azt is elmondta: a tartósan fennálló pénzügyi kockázatok miatt azonban az EKB továbbra is szoros figyelemmel követi az eseményeket, és minden eszközt felhasznál az árstabilitás garantálása és a növekedés ösztönzése érdekében. Az első jelek szerint az euróövezet különösebb problémák nélkül tette túl magát a Brexit piaci következményein, az elkövetkező hónapokban azonban több információ áll majd rendelkezésre, és az EKB már jobb helyzetben lesz a piaci kondíciók megítéléséhez.
Az euróövezet belső keresletre támaszkodó növekedése az Eurostat adatai szerint töretlenül, bár az év elején mértnél kissé lassúbb ütemben halad – mutatott rá az EKB elnöke, hozzátéve, hogy a jelek szerint az év hátralévő részében is az első negyedévinél kissé lassúbb növekedésre lehet számítani. A pénzügyi környezet kedvez a beruházások növekedésének, a tartósan alacsony olajárak pedig hozzájárulnak a lakosság elkölthető jövedelmének, így fogyasztásának a növekedéséhez.
A geopolitikai tényezők és a gyenge exportkereslet függvényében az euróövezet növekedési kockázatai azonban nem veszítettek erejükből – jegyezte meg. Az infláció az elkövetkező hónapokban még alacsony szinten marad, mielőtt az év vége felé növekedésnek indulhatna.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.