A cég telefonos applikációján keresztül lényegében ugyanazt a szolgáltatást nyújtja, mint az Uber, csak éppen a taxisrendeletet betartva: vállalják a járművek sárgára matricázását és a fix tarifák alkalmazását is, igaz utóbbival elveszítve azt, ami az Uber legerősebb fegyvere volt. Ugyanis az Uber a rendeletben megszabott 450 forintos alapdíj, 280 forintos kilométerdíj és 70 forintos percdíj helyett 380 forintos alapdíjat,165 forintos kilométerdíjat használt, a percdíj pedig csak 30 forint volt.
A Népszabadság úgy tudja, hogy ennek ellenére naponta 200-300 ember regisztrál a Taxify okostelefonos rendszerébe, és a sofőröket is már két hete toborozzák. Cseh Kinga, a Taxify sajtóreferense pontos számot nem árult el, csak azt: a taxisok mellett rengeteg volt uberes csatlakozik a céghez. A Taxify Hungary Fuvarszervező Kft.-t mögött ugyanakkor nem az észt startup áll, hanem három magánszemély. Cseh Kinga ezt azzal magyarázta, hogy a bevételeket és az esetleges nyereséget itthon szeretnék befektetni. Érdekesség, hogy a sofőrök egyenruhát kapnak, aminek költségeit a cég állja majd, nem úgy az autók besárgítását - írja a lapra hivatkozva a Portflio. A cég fuvarszervezőként is minősítteti magát a Budapesti Közlekedési Központnál (BKK), amihez a szükséges dokumentumokat már benyújtották, és a visszajelzést várják.